Reklamní poutače podél silnic jsou nebezpečné ze dvou důvodů:
Billboardy jsou výrazným zásahem nejen do volné krajiny, ale i do veřejných prostranství měst. Do značné míry snižují uživatelský komfort silnice. Džungle reklamních nosičů různé velikosti, kvality i provedení, tak jak jí známe kupříkladu z pražských výpadovek, vypadá směšně zejména ve srovnání s elegantními, reklamou nedotčenými rychlostními silnicemi jinde v Evropě. Možná právě kvůli billboardům si člověk při návratu z Německa či Rakouska záhy po překročení hranice uvědomí, že je zpět na Divokém východě.
Obří reklamní nosiče jsou z hlediska životního prostředí patrně tou nejbezohlednější formou reklamy:
Politici žijí s billboardovými firmami v symbióze – není v jejich zájmu jít proti bzynzsu, jehož služby využívají před každými volbami. Pochybnosti o tom, z jakých prostředků ta která strana zaplatila velkolepou outdoorovou kampaň, provází téměř každé volby. Také nám se podařilo zmapovat několik kauz jak na komunální, tak i celostátní úrovni.